Home Forums Algemeen voorlopige uitslag

Login Registreren
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #13099
    Karel JagtenbergOpa karel
    Deelnemer

    waarom wordt van de ene poule de voorlopige uitslag wel ingevuld en van de andere niet?

    #13101
    VinnieVinnie
    Deelnemer

    Hoi opa Karel, het valt mij op dat er volgens mij eerst een volledige uitslag in de poule ingevuld moet zijn voordat de voorlopige uitslagen erop komen.
    Dus volgens mij is dat het “probleem” maar ik kan er naast zitten.

    Vincent, DZZL

    #13102
    Karel JagtenbergOpa karel
    Deelnemer

    Hoi opa Karel, het valt mij op dat er volgens mij eerst een volledige uitslag in de poule ingevuld moet zijn voordat de voorlopige uitslagen erop komen.
    Dus volgens mij is dat het “probleem” maar ik kan er naast zitten.

    Vincent, DZZL

    Een voorlopige uitslag is als er een team het wedstrijdformulier heeft ingevuld het team onderstreept wordt en de uitslag zichtbaar wordt met een teken achter de wedstrijd.

    #13105
    VinnieVinnie
    Deelnemer

    ik snap het principe van een voorlopige uitslag !!!! ;
    maar jij vraagt waarom dat niet in alle poules zo is dus dat probeer ik je uit te leggen ;
    de voorlopige uitslagen worden pas zichtbaar in een poule als er eerst een volledige uitslag is ingevuld door 2 teams; daarna worden de voorlopige uitslagen van de rest van de poule pas zichtbaar

    #13107
    Karel JagtenbergOpa karel
    Deelnemer

    ik snap het principe van een voorlopige uitslag !!!! ;
    maar jij vraagt waarom dat niet in alle poules zo is dus dat probeer ik je uit te leggen ;
    de voorlopige uitslagen worden pas zichtbaar in een poule als er eerst een volledige uitslag is ingevuld door 2 teams; daarna worden de voorlopige uitslagen van de rest van de poule pas zichtbaar

    Denk dat je gelijk hebt. Bedankt

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 7 maanden geleden door Karel JagtenbergOpa karel.
Login Registreren
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.