Home Forums Algemeen Statistieken pagina 1e divisie

Login Registreren
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #13109
    John nagelhoutJohn nagelhout
    Deelnemer

    Vanaf het begin van dit seizoen klopt de statistieken pagina van de 1e divisie al niet.
    Ik heb hier verder nog niet echt iets over gezien op het forum dus ik denk ik kaart het bij deze even aan 🙂
    Mogelijk heeft het iets te maken met de switch van teamronde naar round robin?
    Hopelijk is het te fixen 😀

    we gaan het zien!

    #13125

    Single percentages kloppen ook niet.. alsof de Round Robin uitslagen worden ingevuld bij de singles ofzo..

    #13314
    KubusKubus
    Deelnemer

    Ik vind het vreemd dat hier nog niets meegedaan is. Het speelt al vanaf het begin van het seizoen.

    Ook blijft een reactie achterwege.

    Ik wil gelijk de discussie van het zijn maar vrijwilligers de kop indrukken. Vrijwillig betekend niet vrijblijvend. Ik fluit wedstrijden bij mijn voetbalclub. Daar kan ik dan toch ook niet zomaar op komen dagen, omdat ik geen zin had.

    Een reactie van dat ze het weten en er mee bezig zijn op de site is al een begin. Nu lijkt het alsof ze niets doen en ze het ook niet interesseert.

    #13461
    Dirk Jan KrämerDirk Jan Krämer
    Deelnemer

    Inmiddels 8 dagen verder na het terechte bericht van Kubus, en nog steeds kloppen statistieken en singlepercentages van de 1e divisie niet…

Login Registreren
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.