Home Forums Algemeen Start competities

Login Registreren
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #20014
    kippiekippie
    Deelnemer

    Wellicht kijk ik niet goed hoor, maar start het nieuwe seizoen nog steeds in de eerste week van september met de beker?

    Zo ja, al enig zicht op een deadline dat we meer te weten krijgen over poule indelingen en captainsdag?

    Nu zullen er wel mensen gaan reageren met “het zijn vrijwilligers hè, dus geef ze de tijd” maar ik zou alleen een update willen. 😉

    #20017
    Enrique BlokhuisEnrique Blokhuis
    Deelnemer

    Je wordt op je wenken bediend, zo rond hetzelfde tijdstip kwam het bericht online met de indelingen op de website💪 verwacht volgende week de loting en meer info mbt de beker 😁

    #20050
    kippiekippie
    Deelnemer

    Dat wel, maar ik weet nog steeds niet wanneer we starten.
    Weet iemand of dat ergens vermeld staat? Ik hoorde ook van iemand dat er geen captainsdag zou zijn dit jaar…. is dat zo?

    Iemand een antwoord op bovenstaande vragen?

    #20051
    michael koningmichael koning
    Deelnemer

    Staat op Facebook van dbmn
    Gisteren 20-8 indeling geweest wordt aankomende gepubliceerd.

    Inderdaad geen captainsdag maar 2 avonden 14 en 15 september.

    Beker is op 19 september

    Start competitie 26 september

    Hopelijk genoeg info.

    #20052
    kippiekippie
    Deelnemer

    Ah, thnx Michael! Ga ik daar even kijken!

    #20054
    Stefan BouwHeHo1
    Deelnemer

    Blijft toch wederom weer jammer dat dit soort info alleen op Facebook komt en niet op de voorpagina van de website.

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 8 maanden geleden door Stefan BouwHeHo1.
    #20057
    Enrique BlokhuisEnrique Blokhuis
    Deelnemer

    Map halen is op wo 14 en do 15 september, 18:30 – 22:00, Henri Dunantplein 4, 3731 CL De Bilt

    #20062

    Ik begreep dat eind week 34 alles online zou komen? Het is nu eind week 35. Niet om te pushen want iedereen doet ongetwijfeld zijn of haar best, maar is er enig zicht op publicatie? Dit ivm de wisselende werktijden binnen mijn team, wat voor meer teams zal gelden.

    Thanks alvast.

    #20063
    Ronald WezenbergWezenberg
    Deelnemer

    Je loopt een week vooruit. Het is pas week 34

    #20064
    michael koningmichael koning
    Deelnemer

    De bond kennende zal het wel volgende week worden ipv nog vandaag.
    Net zoals je zegt ik heb ook team met onregelmatige diensten maar daar moeten we maar mee dealen

    #20069
    Michiel SloosMichiel Sloos
    Deelnemer

    En toch zoals aangegeven gewoon eind week 34. Klasse geregeld weer, op naar een mooi seizoen

    #20071
    Walter JansenWally5
    Deelnemer

    Precies Michiel Sloos
    Staat netjes op site.
    Wij zijn ook vrijwilligers die gewoon werk hebben en doen ons best om alles zo goed mogelijk te laten lopen.
    We snappen dat het soms lastig is ivm onregelmatige tijden werk. We doen ons best zo snel mogelijk alles erop te zetten.

    Mvg Walter

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 8 maanden geleden door Walter JansenWally5.
    #20076

    Top gedaan en was gewoon een vraag. Blijkbaar stonden mijn weken niet goed.

    Thanks voor de info, heb er weer zin in. Eindelijk een hele competitie (hopelijk)

    #20089
    rooiebrugrooiebrug
    Deelnemer

    snap niet dat de eredevisie wel compleet is en de rest niet divisie 1a maar 10 teams en 1b 13 teams

    #20090
    rooiebrugrooiebrug
    Deelnemer

    sorry zie het net 1b zijn 11 teams.

Login Registreren
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.