Home Forums Competitie Vierde divisie —Poule 4A— voorspellingen en uitslagen week 25

Login Registreren
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #11648

    Nog twee weken voor de boeg en prompt vergeet ik bijna om de topic te openen! Gelukkig nog voor het weekend en met de eerste wedstrijd pas op woensdag voor iedereen dus tijd genoeg!

    Eerst maar even de uitslagen van de heenwedstrijden:

    Ma BOUT5 - DBVE 	8-1
    Di YGOB4 - DVK3B	7-2
    Di DOSC  - DCC-2	8-1
    Wo COBS1 - ZWALU	2-7
    Wo OSSEW - PIRA4	6-3
    Do FMOON - HGHB 	5-4
    Do DVJDV - KSVDD	2-7

    De spanning onderin zowel als bovenin is te snijden. Ik ben persoonlijk bang voor DCC, die het hele jaar op veilig gestaan heeft maar gezien het programma toch moeten vrezen. Ik gun ze alles maar ze zullen er voor moeten strijden, net als 3 bier die het met hun onderling uit gaan maken. Ook HGHB heeft nog een kans, met een op het oog eenvoudiger programma net als de Pirates maar die moeten er drie inhalen dus dat is veel lastiger. Bovenin lijkt het er op dat Break out deze week de beslissende voorsprong moet gaan nemen omdat in de laatste week de kraker op het programma staat tegen kenniespeule. De zwaluwtjes hebben een iets lastigere wedstrijd tegen Cobus om vervolgens af te sluiten tegen Full moon die zich sowieso dan veilig willen spelen. Kortom, kiele kiele ramsamsam!

    Dan maar over naar de te voorspellen wedstrijden van deze week:

    Wo DCC-2 - DOSC  -
    Wo ZWALU - COBS1 -
    Wo KSVDD - DVJDV -
    Wo PIRA4 - OSSEW -
    Do HGHB  - FMOON -
    Vr DVK3B - YGOB4 -
    Vr DBVE  - BOUT5 -

    Iedereen heel veel plezier en hou het gezellig onder de immense druk! 😉

    #11649

    Maar gelijk weer invullen om het niet te vergeten:

    Wo DCC-2 – DOSC 2-7 Eén van de leukste teams, dus leuke avond, maar sportieve plicht roept.
    Wo ZWALU – COBS1 6-3 leuke strijd afhankelijk van de opstelling, maar Cobus kan pijnlijk uit de hoek komen.
    Wo KSVDD – DVJDV 6-3 mooi potje qua nivo maar de thuisploeg zal laatste aanval inzetten
    Wo PIRA4 – OSSEW 4-5 deze uitslag hebben ze beide niet veel aan, maar meer is het niet
    Do HGHB – FMOON 4-5 mooi om de twee “Cadby’s”/”Smith’s” of “Van Gerwen’s” van onze poule tegen elkaar te zien.
    Vr DVK3B – YGOB4 3-6 gobbs zijn in principe sterker en zeker als hun professional 😉 mee doet!
    Vr DBVE – BOUT5 2-7 break out zal het verschil zo groot mogelijk willen maken, leuke pot denk ik!

    Deze week valt het me op dat bij alle wedstrijden gelijksoortige teams tegen elkaar spelen. Hiermee bedoel ik niet qua nivo, maar meer qua persoonlijkheden. Natuurlijk is dit volledig volgens mijn beleving dus je kan het er mee eens zijn, of gewoon niet 😉

    Veel plezier iedereen en DCC, tot woensdag!

    #11667

    ‘net als de Pirates maar die moeten er drie inhalen dus dat is veel lastiger.’

    Ik neem mijn woorden terug na de 0-9 van de afgelopen week. Hoe is het mogelijk! Nog meer spanning in de laatste twee weken!!!

    #11671
    kippiekippie
    Deelnemer

    Daar sluit ik me bij aan. 3 gemiddeld en dan 9-0 winnen. Ook de verassende uitslag van 3 bier is opvallend.

    DCC zal blijven strijden maar het lijkt wel gespeeld. We zullen, met ons originele team waarmee we dit seizoen begonnen zijn, er alles aan gaan doen om degradatie te ontlopen.

    #11675
    Ozzy OsseworstOzzy Osseworst
    Deelnemer

    Wo DCC-2 – DOSC 4-5
    Wo ZWALU – COBS1 5-4
    Wo KSVDD – DVJDV 5-4
    Wo PIRA4 – OSSEW 4-5
    Do HGHB – FMOON 3-6
    Vr DVK3B – YGOB4 4-5
    Vr DBVE – BOUT5 2-7

    #11679

    Wo DCC-2 – DOSC – 4-5
    Wo ZWALU – COBS1 – 6-3
    Wo KSVDD – DVJDV – 6-3
    Wo PIRA4 – OSSEW – 5-4
    Do HGHB – FMOON – 6-3
    Vr DVK3B – YGOB4 – 7-2
    Vr DBVE – BOUT5 – 1-8

    #11687

    Wo DCC-2 – DOSC – 2-7
    Wo ZWALU – COBS1 – 7-2
    Wo KSVDD – DVJDV – 6-3
    Wo PIRA4 – OSSEW – 5-4
    Do HGHB – FMOON – 6-3
    Vr DVK3B – YGOB4 – 2-7
    Vr DBVE – BOUT5 – 4-5

    #11697
    kippiekippie
    Deelnemer

    Ik zal een gok wagen, maar aangezien er naar mijn mening andere zaken spelen dan fair play blijft het koffiedik kijken.
    Wo DCC-2 – DOSC – 2-7
    Wo ZWALU – COBS1 – 6-3
    Wo KSVDD – DVJDV – 6-3
    Wo PIRA4 – OSSEW – 3-6
    Do HGHB – FMOON – 3-6
    Vr DVK3B – YGOB4 – 2-7
    Vr DBVE – BOUT5 – 3-6

    #11712
    HenkHenk
    Deelnemer

    Wo DCC-2 – DOSC 9 – 0
    Wo ZWALU – COBS1 6 – 3
    Wo KSVDD – DVJDV 6 – 3
    Wo PIRA4 – OSSEW 2 – 7
    Do HGHB – FMOON 4 – 5
    Vr DVK3B – YGOB4 3 – 6
    Vr DBVE – BOUT5 1 – 8

    Zelf ben ik er “helaas” niet bij, avondje darten kijken in Ahoy.

    #11726

    Ik zal een gok wagen, maar aangezien er naar mijn mening andere zaken spelen dan fair play blijft het koffiedik kijken.

    Dat durf ik niet te zeggen. Full Moon zonder onze eigen “Corey Cadby” Erik is geen super team en laatste staan met 3 punten gemiddeld is niet slecht, dus het zou gewoon kunnen. Drie bier had tegen ons ook een topavond dus ook die uitslag kan best, maar het is wel bijzonder zo op het einde van de competitie.

    Zo ook de voorspelling van onze wedstrijd van je maatje Henk 😉

    Ik gun jullie een hoop, maar eerlijkheid duurt het langst en vooral een leuke avond is belangrijk. Mocht je het niet redden dan heb je volgend seizoen toch weer een ander leuk seizoen. Je kan net als de Pirates wel een inhaalrace inzetten, of net als HGHB, maar dan loop je komend jaar weer op je tandvlees.

    Kortom tot Woensdag! Jammer dat je er niet bij bent Henk!

    Walter, Winfred en Gerbrand nog even voorspellen aub!

    #11727

    Na een opmerkelijke week in een verder redelijk stabiele poule heeft Krijn wellicht een beslissend gaatje geslagen tov Walter. Echter zijn de eindstandvoorspellingen nog mee te nemen en ik wil nogmaals herhalen, mocht ik eerste worden dan gaat de prijs natuurlijk naar de nummer twee, want ik doe dit voor het extra plezier dat we er aan beleven dus iemand moet iets winnen! Als we daar naar kijken is het nog steeds spannend tussen Walter en Eric want Ed lijkt te ver weg met nog twee weken te gaan. De strijd om de rode lantaarn is ook nog helemaal open, kortom het blijft leuk tot het gaatje!!!

    Tussenstand Voorspellingscompetitie 4A

    positie	positie	Naam . .	punten	punten
    week 24	week 23	(Team) . 	week 24	t/m week 24
    				
    1	1	Krijn (DOSC)	12	326
    2	2	Walter (?????)	8	314
    3	3	Erik (DCC-2)	8	308
    4	5	Ed (OSSEW)	10	290
    5	4	Sander (ZWALU)	8	288
    6	6	Gerbrand (DBVE)	10	288
    7	7	Winfred (DBVE)	8	284
    8	8	Gerard (DBVE)	6	280
    9	9	Henk (DCC-2)	6	276
    #11730
    WinfredWinfred
    Deelnemer

    Wo DCC-2 – DOSC – 3-6
    Wo ZWALU – COBS1 – 4-5
    Wo KSVDD – DVJDV – 5-4
    Wo PIRA4 – OSSEW – 3-6
    Do HGHB – FMOON – 0-9
    Vr DVK3B – YGOB4 – 3-6
    Vr DBVE – BOUT5 – 1-8

    #11733
    Walter JansenWally5
    Deelnemer

    Wo DCC-2 – DOSC – 3-6
    Wo ZWALU – COBS1 – 6-3
    Wo KSVDD – DVJDV – 4-5
    Wo PIRA4 – OSSEW – 3-6
    Do HGHB – FMOON – 2-7
    Vr DVK3B – YGOB4 – 3-6
    Vr DBVE – BOUT5 – 2-7

    #11779
    Ozzy OsseworstOzzy Osseworst
    Deelnemer

    Wij hebben ons veilig gespeeld.
    Pirates – Osseworst
    Singels 0 – 4
    Koppels 0 – 4
    Biertje 1 – 0
    Eindstand 1 – 8

    Paar close partijen waar wij aan het langste eind trokken.
    Was gezellig en er was osseworst!

    #11791

    Echt loeispannend de laatste week! Gisteravond DCC-DOSC 3-6 geworden.

    De uitslag kon van 0-9 naar 5-4 dus ik denk wel een terechte uitslag ook gezien de sfeer en de nootjes!
    DCC heel veel success volgende week, maar dat het lastig wordt is zeker.

Login Registreren
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.