Home Forums Competitie Vierde divisie —Poule 4A— voorspellingen en uitslagen week 18

Login Registreren
9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Auteur
    Berichten
  • #10446
    kippiekippie
    Deelnemer

    Dat was de avond weer. Het niveau was om te huilen van beide kanten. Na de 1-8 thuisnederlaag tegen de Zwaluw Boys vorig jaar hielden we ons hart vast op een nieuwe oorwassing.

    Het leek echter ook bij de Boys uit Zeist niet lekker te lopen waardoor DCC nog 3 punten wist te pakken.
    Wedstrijdverloop:
    Singles 3-1
    Koppels 2-2
    Bierronde 1-0
    Uitslag 6-3

    #10453

    Dat was de avond weer. Het niveau was om te huilen van beide kanten. Na de 1-8 thuisnederlaag tegen de Zwaluw Boys vorig jaar hielden we ons hart vast op een nieuwe oorwassing.

    Het leek echter ook bij de Boys uit Zeist niet lekker te lopen waardoor DCC nog 3 punten wist te pakken.
    Wedstrijdverloop:
    Singles 3-1
    Koppels 2-2
    Bierronde 1-0
    Uitslag 6-3

    Daar sluit ik me volledig bij aan! Het leek op geblinddoekt darten met tegenwind 🙂

    Maar wel een gezellige avond wat mij betreft!

    #10473

    HGHB -DBVE geen uitslag we hebben een claim ingediend denk dat zij dat ook hebben gedaan we wachten af.

    #10493

    HGHB -DBVE geen uitslag we hebben een claim ingediend denk dat zij dat ook hebben gedaan we wachten af.

    Oei, das al de tweede in deze competitie voor onze poule!

    #10543

    Super leuke avond gehad in Nieuwegein. Fantastische baan en als je een gezellige avond hebt maakt de deur open en dicht achter je geen donder uit. Hele mooie potjes die elke kant uit konden gaan, dus begrijp er niets van waarom dit team zo laag staat? We kwamen 4-1 achter na de singles (2x 3-2 verlies) maar kwamen hard terug in de koppels en wisten alsnog met 4-5 te winnen. Hoop ze volgend jaar weer te treffen want voor zulke avonden zit ik in ieder geval op deze sport!

    #10571
    HenkHenk
    Deelnemer

    En bovendien de locatie waar je ooit een 170 gooide tijdens het ingooien als ik het mij goed herinner?

    #10575

    En bovendien de locatie waar je ooit een 170 gooide tijdens het ingooien als ik het mij goed herinner?

    Nee, is een nieuwe locatie, net een huiskamer met een fantastisch “zwevend” bord met een verlichte vloerplaat. Erg mooi gemaakt!

    Die 170 gooide ik op de thuislocatie 😉 Waag vanavond een nieuwe poging!

    #10592

    Waag vanavond een nieuwe poging!

    Haha, en nog lukken ook met ingooien he! Mijn derde, best trots op al staat het in het niets bij de toppers, maar je moet ergens beginnen!

    #10597
    HenkHenk
    Deelnemer

    Haha, mooi gedaan! Nu 1 in de wedstrijd 🙂

Login Registreren
9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.