Home Forums Competitie Vierde divisie —Poule 4A— Eindstand voorspellingen en statistieken

Login Registreren
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #12057

    The unbelievable has happened!!! In de tien jaar dat ik dit nu doe is dit in ieder geval nog nooit voorgekomen! In eerste instantie waren er nog niet zo veel verschuivingen nav de wedstrijdvoorspellingen. De top 5 had 12 tot 14 punten en de onderste vier hadden 8 of 10 punten. Nav de historie zou het dus gaan om Walter en Erik voor de tweede plek want Krijn stond net te ver voor. Immers werden er tot nu toe nooit meer dan 15 punten verschil behaald met de eindstandvoorspelling. Maximaal zo’n 25 of 30 punten, dwz 5 of 6 goede ploegen op de juiste eindstand.

    Zo was de tussenstand Voorspellingscompetitie 4A:

    positie	positie	Naam . .	punten	punten
    week 26	week 25	(Team) . 	week 26	t/m week 26
    				
    1	1	Krijn (DOSC)	14	350
    2	2	Walter (?????)	12	334
    3	3	Erik (DCC-2)	14	332
    4	4	Sander (ZWALU)	14	316
    5	7	Gerbrand (DBVE)	12	308
    6	5	Ed (OSSEW)	8	306
    7	6	Winfred (DBVE)	8	306
    8	8	Gerard (DBVE)	10	304
    9	9	Henk (DCC-2)	10	294

    Maar ineens was daar Gerard die maar liefst NEGEN ploegen op de juiste positie neer wist te zetten. De gehele top 8 had hij juist voorspeld! Als je dan bedenkt dat van die acht alleen de koploper en the Yapping Gobbs op dezelfde plek stonden als halverwege, dan is dit een wereldprestatie!!!

    Eind	H1	+/-	Teamnaam                              
    1	1	0	Break Out 5
    2	3	1	Kenniespeulevandedors
    3	2	-1	De Zwaluw Boys
    4	6	2	D.V. Jobzz - Dart Vaders
    5	5	0	Yapping Gobs 4
    6	4	-2	D.O.S.C.
    7	8	1	Cobus 1
    8	7	-1	De Bende van Ellende
    9	9	0	Osseworst
    10	10	0	Full Moon
    11	12	1	D.V.K. 3 Bier, 1 Zakkie
    12	11	-1	D.C.C. 2
    13	13	0	The Pirates 4
    14	14	0	Hoe gekker hoe beter

    Maatje Gerbrand had er ook een heleboel goed, zeven stuks, maar bij hem zaten die vooral in de onderste 6 ploegen. Hij was weer de enige die de onderste drie helemaal goed had. Hij zal helemaal balen want met 4,5 keer niet voorspellen is hij ongeveer 20 tot 30 zekere punten misgelopen waardoor hij achteraf gezien waarschijnlijk nog eerste geworden was ook!

    Nu blijf ik uiteindelijk de nummer 1 en strijk met de onmetelijke eer. Aangezien ik de organisator ben had ik op voorhand al de prijs op de nummer twee gezet mocht ik eerste worden. De verrassende nummer één is dus Gerard geworden omdat Walter uiteindelijk maar één (de bovenste) op de juiste plek had en Erik er met zijn drie correcte net twee puntjes te kort kwam. Gerbrand stijgt nog naar de 4e plek net voor Walter die ternauwernood de aanval van Ed (met 5 goede) af wist te slaan. Sander had er ook maar eentje goed (DCC) en zakte naar een 7e plek. Henk had er dan wel 4 goed maar hij wist net niet, op twee punten na, het gaatje te dichten naar Winfred om hem de rode lantaarn over te doen. Dus bij deze Henk ook “gefeliciteerd” met de (denkbeeldige) rode lantaarn!

    Hieronder de eindstand van de voorspellingscompetitie en daar weer onder een aantal statistieken. Baal nog steeds dat ik geen plaatjes kan uploaden want de grafiek is adembenemend!

    Voordat ik het vergeet, alle deelnemers, maar ook de overige spelers/speelsters ontzettend bedankt voor een leuk en spannend seizoen. Wie weet tot komend seizoen in de competitie of in de voorspellingscompetitie!

    Eindstand Voorspellingscompetitie 4A

    Eind	positie	Naam . .	punten	punten
    stand	week 26	(Team) . 	eindstand	totaal
    				
    1	1	Krijn (DOSC)	15	365
    2	8	Gerard (DBVE)	45	349
    3	3	Erik (DCC-2)	15	347
    4	5	Gerbrand (DBVE)	35	343
    5	2	Walter (?????)	5	339
    6	6	Ed (OSSEW)	25	331
    7	4	Sander (ZWALU)	5	321
    8	7	Winfred (DBVE)	10	316
    9	9	Henk (DCC-2)	20	314

    Gerard, hartelijk gefeliciteerd met je prestatie en ik neem contact met je op over de gewonnen prijs! De rest krijgt van mijn gewonnen eer een klein beetje want zonder jullie was het seizoen minder leuk geweest!

    • Dit onderwerp is gewijzigd 5 jaren, 12 maanden geleden door The Uninvited Guest.
    #12059

    Nog even het overzicht met de eindstandvoorspellingen. Ben benieuwd hoe lang ik er mee bezig ben om het toonbaar te maken aangezien het geen plaatje is! 🙁

    Viel uiteindelijk mee voordat er een toonbaar overzicht stond!

    	(DBVE)					(DBVE)					(DBVE)	
    	Gerbrand				Gerard					Winfred	
    						
    1	Break Out 5		5	Break Out 5		5	Break Out 5		5
    2	De Zwaluw Boys		0	Kenniespeulevandedors	5	De Zwaluw Boys		0
    3	Kenniespeulevandedors	0	De Zwaluw Boys		5	Kenniespeulevandedors	0
    4	D.O.S.C.		0	D.V. Jobzz-Dart Vaders	5	D.V. Jobzz-Dart Vaders	5
    5	Yapping Gobs 4		5	Yapping Gobs 4		5	D.O.S.C.		0
    6	D.V. Jobzz-Dart Vaders	0	D.O.S.C.		5	De Bende van Ellende	0
    7	De Bende van Ellende	0	Cobus 1			5	Yapping Gobs 4		0
    8	Cobus 1			0	De Bende van Ellende	5	Cobus 1			0
    9	Osseworst		5	Full Moon		0	Full Moon		0
    10	Full Moon		5	Hoe gekker hoe beter	0	Osseworst		0
    11	3 Bier en 1 Zakkie	0	Osseworst		0	D.C.C. 2		0
    12	D.C.C. 2		5	D.C.C. 2		5	Hoe gekker hoe beter	0
    13	The Pirates 4		5	3 Bier en 1 Zakkie	0	3 Bier en 1 Zakkie	0
    14	Hoe gekker hoe beter	5	The Pirates 4		0	The Pirates 4		0
    				35				45				10
    	(OSSEW)			(DCC-2)				(DCC-2)	
    	Ed				Erik				Henk	
    						
    1	Break Out 5		5	De Zwaluw Boys		0	Break Out 5		5
    2	De Zwaluw Boys		0	Break Out 5		0	De Zwaluw Boys		0
    3	Kenniespeulevandedors	0	D.O.S.C.		0	Kenniespeulevandedors	0
    4	D.O.S.C.		0	Kenniespeulevandedors	0	D.O.S.C.		0
    5	Yapping Gobs 4		5	Yapping Gobs 4		5	Yapping Gobs 4		5
    6	D.V. Jobzz-Dart Vaders	0	D.V. Jobzz-Dart Vaders	0	D.V. Jobzz-Dart Vaders	0
    7	De Bende van Ellende	0	De Bende van Ellende	0	De Bende van Ellende	0
    8	Cobus 1			0	Cobus 1			0	Cobus 1			0
    9	Osseworst		5	Osseworst		5	Full Moon		0
    10	Full Moon		5	Full Moon		5	Osseworst		0
    11	Hoe gekker hoe beter	0	D.C.C. 2		0	D.C.C. 2		0
    12	D.C.C. 2		5	Hoe gekker hoe beter	0	3 Bier en 1 Zakkie	0
    13	3 Bier en 1 Zakkie	0	Bier en 1 Zakkie	0	The Pirates 4		5
    14	The Pirates 4		0	The Pirates 4		0	Hoe gekker hoe beter	5
    				25				15				20
    					(ZWALU)			(DOSC)	
    	Walter				Sander				Krijn	
    						
    1	Break Out 5		5	De Zwaluw Boys		0	Break Out 5		5
    2	De Zwaluw Boys		0	Break Out 5		0	De Zwaluw Boys		0
    3	Kenniespeulevandedors	0	Kenniespeulevandedors	0	Kenniespeulevandedors	0
    4	D.O.S.C.		0	Yapping Gobs 4		0	D.O.S.C.		0
    5	D.V. Jobzz-Dart Vaders	0	D.O.S.C.		0	D.V. Jobzz-Dart Vaders	0
    6	Yapping Gobs 4		0	D.V. Jobzz-Dart Vaders	0	Yapping Gobs 4		0
    7	De Bende van Ellende	0	De Bende van Ellende	0	De Bende van Ellende	0
    8	Cobus 1			0	Cobus 1			0	Cobus 1			0
    9	Full Moon		0	Full Moon		0	Hoe gekker hoe beter	0
    10	Osseworst		0	Osseworst		0	Full Moon		5
    11	D.C.C. 2		0	Hoe gekker hoe beter	0	Osseworst		0
    12	Hoe gekker hoe beter	0	D.C.C. 2		5	D.C.C. 2		5
    13	3 Bier en 1 Zakkie	0	3 Bier en 1 Zakkie	0	3 Bier en 1 Zakkie	0
    14	The Pirates 4		0	The Pirates 4		0	The Pirates 4		0
    				5				5				15
    #12064

    Noemde ik al in bovenstaand topic dat alleen Break out en the Gobbs op dezelfde positie waren blijven staan, dan was dit alleen bij de bovenste acht want ook Osseworst, Full Moon de Piraatjes en HGHB zijn onbewogen! verder alleen een paar plekverwisselingen waarbij Jobbz en Dosc de grootste sprongen maakten 2 omhoog en omlaag. Kortom weinig grote verschuivingen!

    Wat interessanter is om te bekijken is het punten verschil over beide helften. Waar Break Out duidelijk een mindere tweede helft kende met maar liefst 16 punten minder wist de grote concurrent uit de eerste helft Zwaluw Boys hier niet van te profiteren want die behaalden idem 16 punten minder. DBVE deed dit ook en had het geluk dat ze genoeg punten in de eerste helft haalden want twee van deze tweede helften had ze in de problemen gebracht! DOSC haalde er 12 minder en verwisselde met de Jobbz die er 13 meer haalden. 3 bier en 1 zakkie haalden er 11 meer dan in de eerste helft en deden daarmee goede zaken want ze bleven er in. DCC deed het niet eens zo veel minder met maar 2 punten minder maar het kostte hun net de kop! Full Moon was het meest constant met maar 1 puntje verschil. HGHB had dit ook maar die hebben meerdere formulieren niet ingevuld dus die was het meest constant in fallen, maar dat zal met de naam te maken hebben gehad 😉

    De aantal winstpartijen kunnen jullie ook bekijken en zie je dat Cobus een goede tweede helft had, inclusief onze poule eer in de beker!!! DBVE zakte ver in en zowel DOSC als Osseworst verdeelden hun gewonnen potjes over beide helften!

    Eind	H1	+/-	Teamnaam                  Pt.	H1	H2	Verschil	Winst	H1	H2	verschil
    1	1	 0	Break Out 5			158	87	71	-16	22	12	10	-2
    2	3	 1	Kenniespeulevandedors		155	76	79	 3	21	9	12	 3
    3	2	-1	De Zwaluw Boys			150	83	67	-16	19	10	9	-1
    4	6	 2	D.V. Jobzz - Dart Vaders	135	61	74	 13	19	9	10	 1
    5	5	 0	Yapping Gobs 4			128	67	61	-6	16	9	7	-2
    6	4	-2	D.O.S.C.			124	68	56	-12	14	7	7	 0
    7	8	 1	Cobus 1				118	55	63	 8	14	5	9	 4
    8	7	-1	De Bende van Ellende		102	59	43	-16	9	7	2	-5
    9	9	 0	Osseworst			102	48	54	 6	8	4	4	 0
    10	10	 0	Full Moon			95	47	48	 1	10	6	4	-2
    11	12	 1	D.V.K. 3 Bier, 1 Zakkie		93	41	52	 11	9	3	6	 3
    12	11	-1	D.C.C. 2			86	44	42	-2	8	5	3	-2
    13	13	 0	The Pirates 4			84	41	43	 2	5	2	3	 1
    14	14	 0	Hoe gekker hoe beter		77	39	38	-1	5	3	2	-1
    #12065

    Krijn dankt zijn winst aan het feit dat hij 8x de hoogste weekscore had. Dit deelde hij met Walter maar die had maar liefst 6x de laagste weekscore tegenover Krijn maar eentje. Erik en Gerard lijken het meest constant te zijn geweest. Niet pieken maar ook weinig dalen. dat blijkt dus genoeg voor een podium plek. Henk had 8x de laagste score, vandaar zijn bodemplek want de andere twee, Sander en Gerbrand hadden ook lag maar hebben beide 4x geen voorspelling gedaan.

    Aantal keer hoogste score vd week:

                    HY1	HY2	Tot
    Walter (?????)	4	4	8
    Krijn (DOSC)	4	4	8
    Sander (ZWALU)	3	3	6
    Ed (OSSEW)	3	2	5
    Henk (DCC-2)	2	2	4
    Gerbrand (DBVE)	2	1	3
    Gerard (DBVE)	2	1	3
    Erik (DCC-2)	1	2	3
    Winfred (DBVE)	0	2	2

    Aantal keer laagste score vd week:

                    HY1	HY2	Tot
    Krijn (DOSC)	1	0	1
    Erik (DCC-2)	2	0	2
    Gerard (DBVE)	2	1	3
    Winfred (DBVE)	2	3	5
    Walter (?????)	3	3	6
    Ed (OSSEW)	2	5	7
    Sander (ZWALU)	4	3	7
    Henk (DCC-2)	3	5	8
    Gerbrand (DBVE)	6	4	10
    #12066

    Wat waren nou de hoogste weekscores en dieptepunten van het afgelopen jaar?
    Drie keer werd het all-time record geevenaard van 24 punten. Walter deed dit en ik zelf had maar liefst 2x de eer (ook nog niet eerder gehaald hoor) Zo is het aantal van 24 punten nu 4x gehaald en staat het aantal met 22 punten nu op 9x waarvan 4x dit seizoen. Je mag dus wel stellen dat we een goed voorspelseizoen gehad hebben! Of een simpel te voorspellen poule, dat kan natuurlijk ook!

    Ook hierin zie je dat Erik vrij constant was want een laagste score van 8 is niet echt heel laag! Om hem dan vervolgens maar 5x te hebben is weer wat overdreven! Henk sloeg alles met een score van 2! Sander had die ook maar kreeg hem van Henk omdat hij niet voorspeld had, zijn Eigen laagste was 6.

    Onze gezamenlijke records waren toch nog best hoog! Zo hadden we als hoogste weektotaal maar liefst 164 punten wat neer komt op gemiddeld 18,2 punten per persoon! De laagste week was 76 punten totaal , met dus gemiddeld 8,44 punten per persoon! Ik heb lagere weken meegemaakt dus het valt nog mee!

    Hoogste weekscore:	Punten:		Aantal:
    Krijn (DOSC)		24		2x
    Walter (?????)		24	
    Sander (ZWALU)		22		2x
    Gerbrand (DBVE)		22	
    Erik (DCC-2)		22	
    Ed (OSSEW)		20		2x
    Gerard (DBVE)		20	
    Henk (DCC-2)		18		3x
    Winfred (DBVE)		18		2x
    Totaal			164		18.2
    Laagste weekscore:	Punten:		Aantal:
    Erik (DCC-2)		8		5x
    Krijn (DOSC)		6	
    Walter (?????)		6		2x
    Gerard (DBVE)		6		2x
    Winfred (DBVE)		6		3x
    Ed (OSSEW)		4	
    Gerbrand (DBVE)		4	
    Sander (ZWALU)		2		(6)
    Henk (DCC-2)		2	
    Totaal			76		8.44
    #12067

    Wat waren nou de verrassingen in de poule en welke wedstrijden waren een eitje om te voorspellen? Het maximale aantal te behalen punten per wedstrijd was 9×4=36 punten dus vier wedstrijden met 30 punten is behoorlijk! Dit had nog hoger kunnen zijn want bij twee 28 punten wedstrijden waren er maar 8 voorspellers en dus maar 4 misgelopen punten!

    Daar tegenover staan wel negen wedstrijden met 0 punten en dat zijn niet de claimwedstrijden!

    Het best te voorspellen was Osseworst want die komen wel 6x bij de best voorspelde wedstrijden voor. Full Moon en HGHB zitten nul keer bij de best voorspelde wedstrijden, nou waren dit ook wel heel aparte teams en dus moeilijk te voorspellen blijkbaar 😉 Vier ploegen, DOSC, Gobbs, Cobus en 3 Bier zitten vier keer bij slechtst voorspelde wedstrijden, of verrassingen of gewoon te hoog ingeschat, achteraf is alles makkelijk!

    Best voorspelde wedstrijden:	Punten:	Week:
    Wo OSSEW - DOSC 	3-6	30	8
    Wo KSVDD - YGOB4	6-3	30	17
    Wo COBS1 - KSVDD	3-6	30	22
    Wo ZWALU - YGOB4	6-3	30	23
    Vr DVK3B - BOUT5	2-7	28	4
    Wo OSSEW - YGOB4	3-6	28	5
    Wo KSVDD - PIRA4	6-3	28	5
    Wo ZWALU - PIRA4	8-1	28	8
    Wo OSSEW - DBVE 	3-6	28	10
    Wo PIRA4 - DVJDV	3-6	28	13
    Wo OSSEW - DVK3B	6-3	28	15
    Wo DCC-2 - KSVDD	2-7	28	15
    Do DVJDV - ZWALU	3-6	28	15
    Wo PIRA4 - KSVDD	2-7	28	18
    Vr DBVE  - ZWALU	2-7	28	19
    Wo OSSEW - BOUT5	2-7	28	20
    Di DOSC  - OSSEW	6-3	28	21
    Slechtst voorsp. wedstrijden:	Punten:	Week:
    Do FMOON - YGOB4	4-5	0	3
    Wo COBS1 - DOSC 	5-4	0	6
    Wo KSVDD - ZWALU	5-4	0	7
    Vr DVK3B - KSVDD	5-4	0	8
    Di DOSC  - COBS1	3-6	0	19
    Wo PIRA4 - COBS1	5-4	0	23
    Do FMOON - PIRA4	0-9	0	24
    Vr DVK3B - ZWALU	5-4	0	24
    Do FMOON - ZWALU	6-3	0	26
    Wo COBS1 - YGOB4	4-5	2	1
    Di DOSC  - DVJDV	4-5	2	9
    Wo KSVDD - BOUT5	7-2	2	13
    Do HGHB  - DOSC 	6-3	2	16
    Di YGOB4 - BOUT5	6-3	2	22
    Wo OSSEW - DCC-2	3-6	2	22
    Do HGHB  - DVK3B	4-5	2	23
    Vr DBVE  - OSSEW	3-6	2	23
    Vr DVK3B - YGOB4	6-3	2	25
    #12069

    Zo dat waren wel weer genoeg statistieken! Rest mij nog om Cobus heel veel succes te wensen in de beker, hopelijk houden ze hem aan het einde omhoog als winnaars! Verder vind ik het altijd leuk om per team iets neer te zetten, met het gevaar om komend seizoen in elkaar geslagen te worden als we weer bij elkaar in de poule komen!

    Op volgorde van eindranking:

    Break out – Dat dit de favoriet voor de titel was voor mij op voorhand al duidelijk. Driekus en zijn mannen waren een superleuke tegenstander, toevallig collega van onze speler Harm. Zonde dat dit team op gaat houden en hoop dat Driekus lekker de rankings zal blijven gooien!

    Kenniespeule – wisten niet wat er gebeurde bij het begin van de competitie! In no time stonden ze met 7-0 achter tegen ons en werden ze er niet vrolijker op. In de terugwedstrijd was de sfeer veel leuker maar moesten ze op het laatst toch weer puntjes af staan. Kwam door de speler met de onterecht grootste mond, terecht dus 😉 Succes in de 3e en nu er in blijven he!

    Zwaluw – de heenwedstrijd was een drama met een rokende kroeg, rokende spelers en zelfs rokende tellers. Bovendien bleef je vast plakken aan de vloer en had de barkeepster een pen met drie punten 😉 Thuis wederom helemaal goed gemaakt en een gezellige avond gehad met een top single 🙂 Terecht door naar de derde, succes mannen!

    Jobbz – voor mij iets te lang geleden want de terugwedstrijd was ik er niet bij, kortom volgend jaar maar op herhaling zodat ik wellicht dan wel iets kan schrijven 😉 wel een knappe tweede helft!

    Gobbs – Supergezellige uitwedstrijd gehad (thuis ben ik vergeten) en voor hun wellicht beter dat hun in zijn ogen beste speler hoger gaat spelen. Als je je beter dan het team gaat voelen dan gaat er iets mis denk ik! Gelukkig speelde ik een super single tegen hem 🙂 Voor de rest hopelijk tot komend seizoen!

    DOSC – zijn we zelf natuurlijk. Hopelijk hebben we iedereen een leuke avond bezorgd al zal er vast wel iets aan te merken zijn op ons gemeleerde gezelschap!

    Cobus – mag ik zeggen mixed feelings? uitwedstrijd was niet gezellig maar lag ook aan waar beide teams moesten zitten, thuis leuker maar er zat altijd een iets te serieus kantje aan. Geeft niks maar gezelligheid is toch altijd nog veel leuker. Serieus helpt wel, zie bekeravontuur!

    DBVE – de heenwedstrijd als afsluiter van 2017 lukte er bij ons niks en waren we minder gezellig, onze schuld. De laatste wedstrijd van het seizoen was een topavond die we hopelijk in juni of anders komend seizoen over kunnen doen! tot volgend jaar?!

    Osseworst – de meest sportieve ploeg, op ons na natuurlijk. Ed en zijn mannen hielpen ons super door de heenwedstrijd te verplaatsen en niet zelfs qua datum maar ook qua kroeg! Ongekend!! Erg gezellig uit met de top 2000 quiz, je moet toch wat als je wissel staat!

    Full Moon – Een iets te enthousiaste Erik en een captain die ons iets te veel aan een mededarter deed denken. Overigens niet negatief bedoeld, maar gewoon een feit 😉 topavond in hun tent, vooral omdat we een Eigen playlist van 3 uur samengesteld hadden via de app!

    3 bier 1 zakkie – Verreweg de mooiste baan en de meest verrassende ploeg! Supergezellige avond gehad met hun en de rest van de kroeg. Terecht er in gebleven gezien het nivo dat ze tegen ons lieten zien.

    DCC – altijd gezellig met Erik en Henk al was die er twee keer niet bij. Het team met de meeste dartritus patienten ooit en dan toch nog zo gezellig blijven, Top! Hoop jullie na komend seizoen weer tegen te komen en Erik, veel succes met het vaderschap!

    Pirates – beetje vergelijkbaar team alleen qua nivo iets minder. Leuke avonden maar konden gewoon niet pieken wanneer het moest, behalve de 9-0 die uiteindelijk niets opleverde. Succes in de vierde en gewoon lekker in de top 6 meedraaien!

    HGHB – zouden topavonden kunnen zijn als ze maar begrepen zouden worden, alleen lijkt het net een achtbaan tegen deze tegenstander. De ene persoon is te fanatiek en de anderen juist weer helemaal niet. Als iedereen voor het plezier zou gooien dan leuk, maar de samenstelling van nu zal ik komend seizoen niet missen. Overigens niet op de persoon gericht, maar wij konden er gewoon niet mee om gaan, misschien waren wij wel te serieus, kan ook!

    Kortom een zeer gevarieerde poule met topavonden en enkele avonden waarvan je blij was dat ze iets sneller gingen dan normaal. Hopelijk zien we weer een aantal ploegen terug komend seizoen, want al met al was het veruit meer positief dan negatief en de negatieve ervaringen zitten komend seizoen in een andere divisie 😉

    Nogmaals dank aan iedereen en tot een volgende keer op de baan of bij de voorspellingspoule!

    #12080
    rob tjallinksrob tjallinks
    Deelnemer

    cobus 1 door naar de laatse 4 cobus 1 5 padoc 4 spannende pot

    #12085
    kippiekippie
    Deelnemer

    Wauw!! Wat een statistieken, goed bezig Krijn!
    Erg leuk om dit allemaal te lezen. Ook bedankt voor de complimenten dat we gezellig waren.
    De wedstrijd in Culemborg was namelijk volgens mij iets minder gezellig, maar dat had voornamelijk te maken met het feit dat het degradatiebesef insloeg als een bom. We hadden gehoopt (na een goede wedstrijd tegen Break Out) dit ook door te kunnen trekken tegen jullie maar helaas gooiden we als een natte krant waardoor dit toch wel een key-wedstrijd bleek.

    Wat betreft het treffen van Henk en mij in komende seizoenen zullen we moeten afwachten aangezien er binnen onze vereniging wat verschuivingen zullen plaatsvinden. Henk zal volgend seizoen gewoon in actie blijven bij DCC2 en ik zal, samen met één teamgenoot van het huidige team, mijn geluk gaan beproeven bij DCC4. Dit was nodig aangezien er andere spelers stoppen of minder gaan gooien. Hierdoor konden we de teams niets intact laten en moesten actieve spelers gesplitst worden.

    Nogmaals dank Krijn en ik wens jullie heel veel succes en plezier in de vierde divisie volgend seizoen!
    PS. Ondertussen ben ik overigens vader geworden van een prachtige dochter en alles gaat goed. 😉

    #12086

    Goed nieuws Erik gefeliciteerd en zelfs uit was het alsnog gezellig! Ga je dan in de 5e gooien of in de 4e divisie? Succes verder en heel veel plezier met je nieuwe geluk!

    #12087
    Walter JansenWally5
    Deelnemer

    Wally net niet gewonnen in stand denk ik. Iedereen succes volgend seizoen. Verrassend dat team break out stopt

    #12089
    HenkHenk
    Deelnemer

    Allereerst bedankt voor het organiseren. Blijft leuk zo’n voorspellingscompetitie, helaas blijk ik daarin niet erg succesvol te zijn.
    Beide door Erik genoemde teams zijn (volgend jaar) 5e divisie teams.

    Iedereen een mooie zomer en succes volgend seizoen toegewenst.

    #12090

    Wally net niet gewonnen in stand denk ik. Iedereen succes volgend seizoen. Verrassend dat team break out stopt

    Qua voorspellen had je een topseizoen, alleen werd je in de eindstand toch nog voorbij gestoken! Bedankt voor het meedoen!

    #12091
    Ozzy OsseworstOzzy Osseworst
    Deelnemer

    Mooie statistieken Krijn!
    Kippie gefeliciteerd met het vaderschap!

    Tot volgend seizoen!

    #12092

    cobus 1 door naar de laatse 4 cobus 1 5 padoc 4 spannende pot

    Knap gedaan hoor!!! Doorpakken nu!

Login Registreren
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.