Home Forums Algemeen Onpasselijk grof gebekt

Tags: 

Login Registreren
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #14319
    Dennis LehmannDennis Lehmann
    Deelnemer

    Beste Dartvrienden,

    Ik vind dat ik even een melding/statement moet maken van wat er gisteravond gebeurd is tijdens een avondje darten in Utrecht bij de Boeg.
    We waren lekker op gang gister en geen vuiltje aan de lucht.
    Tegenpartij gaf netjes aan dat hun 4e man wat later was, vonden wij geen probleem.
    Prima sfeer verder totdat de 4e man binnen kwam toen merkten wij dat de sfeer grimmiger werd, hij was nog al aanwezig.
    Hij schreef een koppel wedstrijd maar had erg moeite met stil staan en zijn mond houden tijdens het gooien van alle spelers.
    Het verveelde na het even aangekeken te hebben en ik besloot er wat van te zeggen, ik geeft toe dat had ik anders kunnen brengen maar toch.. de man ontplofte vervolgens en zou mn kop er wel even af komen rukken.
    Tot zover zullen de lezers van dit bericht denken dat is wekelijkse kost in het darten.
    Ik heb het ook gelaten voor wat het was en wilde na de wedstrijd met de beste man het gesprek aangaan als volwassen mensen en de lucht klaren.
    Maar de tent was veel te klein dat was dus geen optie meer.
    Ok dat kan ook dus ik heb het gelaten, deed mijn best maar lukte niet, ook dat kan, accepteren en klaar dan maar.

    Nu komt het punt waarom ik dit bericht stuur.
    In mijn beleving zijn we het niet eens en is het daarbij gebleven.
    Vervolgens loopt de man naar buiten om te roken en hoor ik hem daar helemaal uit zijn stekker gaan en mij helemaal met de grond gelijk maken met het scheldwoord Kanker!
    Dit kan er bij mij niet in..
    Zelf heb ik deze ziekte moeten overwinnen.. teamgenoot die hier mee moet dealen en iemand hier aan verloren is.
    Misselijk makend hoe deze man tekeer ging en volgens mij geen enkel idee heeft wat dit kan inhouden voor bepaalde mensen.

    Ik ben niet boos maar ontzettend teleurgesteld in deze man dat deze ziekte gebruikt moet worden om mensen uit te schelden.
    En dat geld voor alle mensen die dat doen.
    Het is een vreselijke ziekte.

    Laten we met zijn allen sportief gedrag tonen en deze afschuwelijke scheldwoorden niet meer gebruiken.

    Groet Dennis Lehmann ( Jobzz Zwaan 2 – 3c )

    #14320

    Helemaal mee eens

    #14321
    Aart KeijerAart Keijer
    Deelnemer

    Goed verwoord en ben het ook helemaal met je eens.
    Helaas komt het wel eens voor, maar gelukkig komt dit tijdens de meeste wedstrijden niet voor !
    Jammer dat jullie dit mee moesten maken en hopen dat de 4e speler dit ook leest en bij zichzelf te rade gaat…..

    #14402
    Arnold Faverusafaverus
    Deelnemer

    Hoi Dennis,
    Ongehoord!!! Dit verziekt onze mooie sport…
    Heel goed gehandeld mijn inziens. Helaas is dit soort personen niet voor rede vatbaar totdat ze het zelf ervaren. Jammer dat het op die manier moet!!!
    Hartelijke groeten,

    Arnold Faverus

    #14448
    Dirk Jan KrämerDirk Jan Krämer
    Deelnemer

    Helaas komt dit voor, al zijn dit soort extreme gevallen gelukkig wel incidenten. Goed dat je dit deelt, maar het kan ook geen kwaad om dit als klacht bij de bond neer te leggen. In de regel staan dit soort incidenten nooit op zichzelf, maar als het niet via de ‘officiële’ weg bij het bestuur wordt aangekaart zal het vermoedelijk ook niet snel kunnen worden aangepakt..

    #14463
    Straight ArrowStraight Arrow
    Deelnemer

    Helaas Dennis komt dit voor, ons team maatje helaas ook weg gebracht naar zijn laatste rustplaats in januari van dit jaar.
    Wij hebben zelf als team zijnde een standpunt ingenomen hierover. Wat dat is laat ik nu even in het midden.
    Maar het woord “kanker” moet verbannen worden als scheldwoord.
    Gegroet
    Rob SA

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 4 maanden geleden door Straight ArrowStraight Arrow.
    #14464
    KubusKubus
    Deelnemer

    Helaas komt dit voor, al zijn dit soort extreme gevallen gelukkig wel incidenten. Goed dat je dit deelt, maar het kan ook geen kwaad om dit als klacht bij de bond neer te leggen. In de regel staan dit soort incidenten nooit op zichzelf, maar als het niet via de ‘officiële’ weg bij het bestuur wordt aangekaart zal het vermoedelijk ook niet snel kunnen worden aangepakt..

    Dit is precies hetgene wat moet worden gedaan. Zodra er geen klacht bij de bond wordt neergelegd, kunnen ze er niets mee en kan hij verder gaan met de sport verzieken. Hij zal niet direct een schorsing opgelegd krijgen, maar in ieder geval wel een aantekening. Zodat bij een volgend geval de bond echt kan ingrijpen indien nodig.

    Wij hebben hier helaas ook al een keer te maken meegehad en wij zijn blij dat wij naar de bond zijn gestapt. Als iedereen denkt van wij komen hem toch niet meer tegen en wij doen er niets aan, zal hij andere avonden ook blijven verpesten.

Login Registreren
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.