Home Forums Competitie Vierde divisie laatste week poule 4c

Login Registreren
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #11859
    michael koningmichael koning
    Deelnemer

    Zo we zijn weer aanbeland bij de laatste week en wat een geweldig seizoen hebben we gehad met sws promotie na de 3de divisie wat onze doelstelling ook was.

    Ik wil alle 13 de ploegen bedanken voor de gezellige dartavonden ( op 2 avonden na maar degene die mij kennen weten wat ik bedoel)

    Hierbij mij voorspelling voor week 26

    PIKAD-DIMP3 4-5 (dimp3 hele seizoen meegedraaid bij de bovenste 3 maar gaan net geen promotie afdwingen)

    MANG4-TZOOI 7-2 ( de vrienden uit houten maken er een waar feestje van de laatste ronde, staan in mij ogen veel te laag op de ranglijst vooral als ik nog eens terug denk aan de pot in jobzz)

    HARRY-ROEK1 4-5 ( de duiven uit Amersfoort gaan sws mee na de 3de divisie en voor hun was het denk ik ook een geweldig seizoen, met een soekra in de gelederen hadden ze toch een heel stabiel team)

    DVZSB-DVHDW 5-C ( Onze tegenstander wist ons vrijdag te vertellen dat de Whiskeys uit mekaar gaan en vrijdag of een andere dag niet meer wilde gooien vandaar de claim en het feit dat de whiskey”s degraderen)

    TFOTD-DVJLB 2-7 ( Na vrijdag de duidelijke intenties om zoveel mogelijk punten te verzamelen in die pot gaan we maandag het proberen af te maken in cafe de Don wat dan ook helaas betekent dat de TFOTD gedegradeerd is.)

    DBOYS-POWER 2-7 ( ik denk dat het na deze avond de power als nummer 3 mee gaat na de 3de divisie)

    PIRA0-DVKDO 5-4 ( Met deze uitslag speelt dvkdo zich veilig op de laatste speeldag en mogen zei het volgend jaar weer proberen, voor pira0 was het doek al eerder gevallen iets te laat de eindsprint ingezet)

    Iedereen veel succes deze week en vooral laat het bier maar smaken of andere drankjes.

    Greetz

    Michael

    DVJLB

    #11863
    patjuhwpatjuhw
    Deelnemer

    hierbij mij voorspelling voor de laatste week

    Wo PIKAD – DIMP3 3-6
    Wo MANG4 – TZOOI 6-3
    Wo HARRY – ROEK1 5-4
    Vr DVZSB – DVHDW 5-C
    Ma TFOTD – DVJLB 2-7
    Wo DBOYS – POWER 2-7
    Do PIRA0 – DVKDO 3-6

    succes weer allemaal

    #11883
    Gert Van dijkGert Van dijk
    Deelnemer

    Mooi verwoord Michael.

    Van harte gefeliciteerd met het kampioenschap.
    We zien elkaar Volgend jaar misschien als we in de zelfde poulle zitten.

    Bedankt allemaal voor het gezellige seizoen.

    Gert van Dijk
    Roekoe

    #11896
    patjuhwpatjuhw
    Deelnemer

    hierbij de uitslag van ons

    tfotd-dvjlb 2-7

    singels 1-3
    koppels 1-3

    biertje 0-1

    3 boekies deze avond
    114 finish m koning (dvjlb)
    100 finish p de rooij (tfotd)
    180 j gijsen (tfotd)

    was een gezellig avond met de heren van tfotd helaas zijn hun met deze stand gedegradeerd en moeten volgend seizoen een stapje terug doen

    #11910
    Wil RoelofsenWil Roelofsen
    Deelnemer

    hierbij mijn voorspelling voor de laatste keer dit seizoen

    Wo PIKAD – DIMP3 3-6
    Wo MANG4 – TZOOI 4-5
    Wo HARRY – ROEK1 5-4
    Vr DVZSB – DVHDW 5-4
    Ma TFOTD – DVJLB 2-7
    Wo DBOYS – POWER 3-6
    Do PIRA0 – DVKDO 3-6

    succes allemaal in deze week

Login Registreren
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.