Home Forums Competitie Vierde divisie Laatste wedstrijden in 4 E

Login Registreren
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #15851
    Wil RoelofsenWil Roelofsen
    Deelnemer

    Hierbij zet ik hem eens op.
    Week: 26
    Wo BAZ-3 – PRO19 5 – 4 Baz 3 te druk met het vieren van het kampioenschap van daar deze uitslag
    Wo DCN-3 – HOOGL 6 -3 Dcn iets beter op de dubbels denk ik
    Do STOPL – BOSGS 4 – 5 Stoppels gooien hun dubbel telkens een beurt eerder, maar zien door de bomen het bos niet meer
    Do XERO2 – TZOOI 3 – 6 T Zooitje heeft de Zooi opgeruimd en is nu iets netter
    Do IJMV1 – DOBUV 6 – 3 Ijmv1 uit blijft moeilijk
    Di PEGAS – DVZSB 6 – 3 Pegasus kan zomaar opstijgen uit het niets
    Do FOCUS – VVS-4 6 – 3 Focus blijft gefocust
    Iedereen plezier op de laatste wedstrijd dag
    Sportieve Groet Wil

    #15860
    Baz3Baz3
    Deelnemer

    Hallo,

    Hierbij mijn voorspellingen van deze week.
    Zo als wil zal ik er ook iets bij gaan zetten.

    Wo BAZ-3 – PRO19 5-4 Voor ons zal het hopelijk een gezellige avond gaan worden of we nou winnen of verliezen.
    Wo DCN-3- HOOGL 5-4 DCN iets sterker denk ik, maar Hoogland speelde tegen ons ook best goed verleden week, en de dubbel liep wel die avond.
    Do STOPL- BOSGS 3-6 BOSGS iets te sterk, maar STOPL heeft punten nodig en kunnen ze druk wel aan.
    Do XERO2- TZOOI 5-4 Leuke wedstrijd waarbij het Zooitje nog een paar punten nodig heeft schat ik in.
    Do IJMV1- DOBUV 6-3 De wedstrijd van de 2 broers tegen elkaar, waar niks meer op het spel staat behalve tussen die 2 denk ik haha.
    Di PEGAS- DVZSB 5-4 Ook hier Soep met ballen heeft ook nog wat puntjes nodig, maar PEGAS te sterk denk ik.
    Do FOCUS- VVS-4 5-4 Mooi strijd waar alleen de eer nog op het spel staat. Ik vind Focus iets sterker als VVS, maar de stand zegt iets anders.

    Verder wil ik iedereen bedanken voor het leuke seizoen die wij hebben gehad. Het waren leuke en sportieve wedstrijden.

    Groet en mogelijk tot ziens.
    Angelo

    #15862
    wickymulderwickymulder
    Deelnemer

    Nieuwe tussenstand na 2 weken weer

    Wil: 109 punten
    Ric: 103 punten
    Wic: 102 punten
    Ang: 101 punten

    Mijn voorspellingen voor de laatste week zijn:

    Week 26 

    WoBAZ-3-PRO19 6-3
    WoDCN-3-HOOGL 6-3
    DoSTOPL-BOSGS 3-6
    DoXERO2-TZOOI 4-5
    DoIJMV1-DOBUV 6-3
    DiPEGAS-DVZSB 6-3
    DoFOCUS-VVS-4 5-4

    Succes allemaal de laatste week

    #15864

    Zo ook hier mijn voorspelling iets later dan normaal

    Week: 26
    Wo BAZ-3 – PRO19 5-4
    BAZ viert het kampioens feestje thuis nog even dunnetjes over, maakt een pret opstelling maar wint met 5-4

    Wo DCN-3 – HOOGL 6-3
    Hoogl na het kadootje van BAZ vorige week 😉 denk ik dat Dcn zijn sportieve plicht doet en wint met 6-3

    Do STOPL – BOSGS 3-6
    Stoppels strijden nog met het Zooitje om de laatste degradatie plaats maar gewoon omdat ik het Wil en zijn zooitje meer gun Stoppels verliezen 3-6, hoop voor Bosgenoegen dat ze scherpe pijlen hebben want het bord zal er nog hangen 😂😂

    Do XERO2 – TZOOI 6-3
    Hoe gaat Het Zooi met de krappe baan om bij het wel gezellige Xero??
    Denk dat het moeilijk word voor dit iets oudere team😉😉 en het hoge podium en Xero de punten thuis houd, sorry Wil 6-3

    Do IJMV1 – DOBUV 4-5
    Jaaaaa de broedertwist , de adrenaline giert al drie dagen door mijn bloed wetende dat als hij durft ik tegen mijn oudere broer ga gooien, dus niets meer op het spel, de familie eer staat op het spel 😂😂
    Ook is het natuurlijk de derby al hoewel ik met 2 rode aanhangers in mijn team ruim in de minderheid ben. Hoop op een goede afsluiting en dat ik mijn rode broeders mee krijg om ze te verslaan. Ik zeg 4-5 voor ons

    Di PEGAS – DVZSB 4-5
    Wedstrijd voor de gezelligheid al kan het bij 2 gekke uitslagen nog mis voor Soep Met Ballen. Daarom denk ik dat hun de benodigde 5 punten pakken 4-5

    Do FOCUS – VVS-4 3-6
    Een wedstrijd die achter de terechte kampioenen ook alleen nog eer op het spel staat.
    Denk een relaxte sfeer bij Focus en de punten naar Nijkerk 3-6.

    Iedereen bedankt voor een gezellig en superleuk seizoen,
    Misschien zien we elkaar weer in de toekomst.

    #15885

    Gehoord van DCN 4-5 voor The Highlanders hahaha lekker mannen

    #15915
    MarcSmitMarcSmit
    Deelnemer

    Hoi,

    Weet iemand wat Bosgenoegen heeft gedaan tegen de Stoppels?

    #15967

    IJselmeervogels1 Double Bull vuuf 7-2
    Zo het laatste verslag van dit seizoen.
    Helaas was ijselmeervogels niet van plan om kadootjes weg te geven.
    De eerste partij was de broedermoord en ik kreeg geen pijl op een dubbel.😭😭
    Dus alle respect naar mijn grote broer.
    Ook de rest was niet denderend.
    Wel een super gezellige avond gehad met een heerlijk visje als afsluiting.
    Jongens bedankt voor de gezelligheid en veel succes volgend jaar als het nieuwe Fuuk.
    Bedankt allemaal voor een gezellig seizoen en hopelijk zien we elkaar snel weer.

    Singles
    3-0
    3-1
    3-0
    1-3
    Koppels
    1-2
    2-0
    2-0
    2-0
    Bierronde
    1-0

    W vd Mheen 180 ijselmeervogels 😭😭😤😤

Login Registreren
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.