Home Forums Algemeen Dartteam gezocht

Login Registreren
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #9593
    Johan ZijlstraJohan Zijlstra
    Deelnemer

    Beste teams in Midden Nederland.

    Ik ben op zoek naar een dartteam. Nu instromen of volgend seizoen.

    Ik ben 35 jaar oud.

    Tot 2011 heb ik in de SDC regio gedart in de eerste divisie waarna ik geëmigreerd ben naar Duitsland. Daar heb ik met elektronisch darten meegespeeld waarnaast ik nog in Nederland toernooien bleef gooien.

    Bij elkaar heb ik 12 jaar ervaring in verschillende competitieverbanden en toernooien.

    Vanaf 2014 woon ik in Amersfoort, ik ben al een tijdje op zoek in deze regio maar kan geen team vinden.

    Graag zou ik 2e divisie gooien of hoger. Op mijn top in 2013 was ik meestal in beurt 6 uit, dat niveau haal ik om heel eerlijk te zijn bij lange na niet op het moment doordat ik 3 jaar niet getraind heb.

    Verder ben ik geen fanatieke alcohol drinker. Meer dan 1 biertje zal je mij op een avond niet zien nuttigen. In voorgaande teams deed ik daarom ook niet mee met bierrekeningen. Ik heb een rijbewijs en een auto dus ik doe wel mee met het rijden naar uitwedstrijden.

    Wie nodigt mij uit op een oefenavondje om kennis te maken?

    #9603
    BobzzzzBobzzzz
    Deelnemer

    Hoi Johan,

    Wij zoeken nog een speler voor in ons team.
    Wij zijn Zwaan 2 en spelen in Nieuwegein in de 2e divisie (2D).
    Als je hier oren naar hebt laat het me dan weten dan kan je een keer komen kijken of het klikt.

    Groetjes Dylan

    #9615
    Johan ZijlstraJohan Zijlstra
    Deelnemer

    Hey Dylan,

    Ik graag in op je aanbod.

    Wil jij je contactinformatie doorgeven aan

    z9191 @ hotmail . com? (spaties tegen spamrobots)

    Dan kunnen we afspreken.

    mvg,

    Johan

    #9715
    menno lammersmenno lammers
    Deelnemer

    Bobzz zoeken jullie er nog een zou ook heel graag willen hoor t wel

    #9853
    Johan ZijlstraJohan Zijlstra
    Deelnemer

    Aangezien Dylan van Zwaan2 niet verder reageert per mail of in deze thread staat mijn zoektocht naar een nieuw team nog steeds open

    #9875
    Karel JagtenbergOpa karel
    Deelnemer

    In de regio amersfoort zijn vele mogelijkheden. Bv Je kan vrijblijvend een op een vrijdag bij lpd leusden kijken .
    Daar is iedere vrijdagavond vrij darten op verschillende niveau,s en is er misschien ook wel een mogelijkheid om je bij een team aan te sluiten.
    Of bij speeltuin Soesterkwartier of cafe havana op de soesterweg of etcafe de proeverij op de utrechtseweg.
    mvg Karel

    #10440

    Beste Johan,

    Wij van M2People 5 zijn voor dit seizoen nog op zoek naar een speler en voor komend seizoen ook. Graag een speler die elke week zou kunnen en willen. We spelen op het moment in Eetcafe Schothorst in Amersfoort en we spelen dit seizoen 1e divisie wat voor te hoog is gebleken maar we zouden graag het seizoen afmaken. Door ziekte, blessurese en mensen met wisselende diensten hebben we het nu erg moeilijk. Dus…red jij ons dit seizoen? Volgende week donderdag moeten thuis tegen de crazy frogs. Kom gerust kijken en kennis maken !

    groetjes Benny

Login Registreren
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.