Home Forums Competitie Derde divisie 3E week 17

Login Registreren
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #14996
    Aart KeijerAart Keijer
    Deelnemer

    Na de mooie 3-6 overwinning van de nummer 2 Murk tegen de nummer 1 DCU 1 , konden wij deze week ook.goede zaken doen als we een heel goed resultaat tegen de nummer 4 neer zouden zetten. De heenwedstrijd was in een nipte 5-4 overwinning geëindigd, dus minimaal 5, liefst meer punten om de kloof met de nr 1 en 2 zo klein mogelijk te maken
    Ik was er zelf niet bij, maar werd wel op de hoogte gehouden,,,,,

    Nooit Genoeg – De Blijk 7 : 4 – 5

    Singles : 3 – 1
    3-2
    3-0
    3-2
    0-3, eerste overwinning van Menno dit seizoen, hij moest wel met die drie andere prutsers in zijn team🤣

    De tweede keer dat we met 3-1 achterkwamen na de singles, de vorige keer (1e wedstrijd van her seizoen tegen Murk) leverde dat een 6-3 nederlaag op…
    Koppels : 1 – 3
    1-3
    3-0
    2-3 met een mooie 118 finish van Menno, zijn eerste en ik heb het niet eens gezien. Zal vaker wegblijven. Hulde Menno😎

    Mooi teruggeknokt naar een 4 -4 tussenstand, kijken of we het recht konden trekken.

    Bierronde : 0 – 1
    Ja dus 😁. Wel een zwaarbevochten overwinning !

    Meer kan ik niet verzinnen, of het wel of niet terecht is weet ik ook niet. Wel dat we nu respectievelijk 2 en 5 punten achterstaan op onze medeconcurrenten, worden nog spannende wedstrijden om te kijken waar iedereen staat aan het einde van het seizoen.

Login Registreren
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.