Home Forums Competitie Tweede divisie 2D week 26

Login Registreren
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #11902
    Aart KeijerAart Keijer
    Deelnemer

    Week: 26 laatste wedstrijdjes van dit gezellige seizoen zonder claims. Dank allemaal hiervoor !

    Di *SAPO – NOLIM
    Eerherstel Sapo of weer pakje slaag ?

    Wo FUUK1 – DVJZ2
    Saaie forumlozen
    Do DOBUW – BOEG2
    Saaie forumlozen

    Do HERT2 – XERO1
    Wel of geen Xepromotie ? Spannend hoor, 6 punten nodig om op safe te gaan, 5 puntjes om 9-0 druk bij Kasteeltjes te leggen, 4 punten voor 8-1, want minder puntjes lijkt me te weinig voor promotie….

    Vr ZAKEL – DAPDO
    Gezellige avond, gaat alleen om de bierronde 😉

    Vr BURC3 – NETNX
    Of Burchtjes gaan er volledig voor of spelen voor de kat z’n viool ?
    Donderdagavond weten we het

    Vr LIEBE – WVV-1
    Op Koningsdag is onze locatie gesloten en we zijn maar met z’n tweetjes deze week…..hopelijk kunnen we verschuiven naar vrijdag 4 mei (Dodenherdenking), anders zullen de Werelddeeltjes helaas toch moeten claimen ipv darten….

    #11922
    Walter JansenWally5
    Deelnemer

    Wereld kan waarschijnlijk dan niet
    Aart helaas

    Gr Walter (wereld van verschil)

    #11977
    HertogvanGelre2HertogvanGelre2
    Deelnemer

    Hertog 2 – Xero 1 2-7
    De mannen van Xero kwamen voor 5 of 6 punten en die hadden ze hadden ze vrij snel te pakken, wij wonnen nog 2 dubbels maar meer zat er niet in. Mannen van Xero nogmaals gefeliciteerd met de promotie naar de 1e. Wij hebben weer een gezellige avond gehad. Iedereen van 2D bedankt voor alle gezellige potjes en succes volgend jaar. gr Richard Hertog 2.

    #11984
    Huib van de BorHuib van de Bor
    Deelnemer

    Ik wil iedereen bedanken voor een heel leuk seizoen met veel gezellige avonden!
    Ik wil met name Aart bedanken, vooral dankzij zijn inbreng en enthousiasme is dit een levendig forum geweest dit seizoen. Top! Hopelijk speel je volgend seizoen weer in een team (ik begrijp dat dat nog niet zeker is) en kan jij jouw verhalen weer kwijt.

    Iedereen veel succes volgend seizoen. Wij mogen het weer eens gaan proberen in de eerste divisie, de promotie hebben we gisteravond behaald in Scherpenzeel. Het was een gezellige avond met de mannen van Hertog.

    #11988
    Walter JansenWally5
    Deelnemer

    Gefeliciteerd Xero met jullie promotie.

    Succes in de eerste divisie.
    Iedereen bedankt voor sportieve en gezellige seizoen. Misschien tot volgend seizoen. En de teams die gaan degraderen succes met terug komen naar de tweede.

    Gr Walter Jansen ( wereld van verschil)

    #12007
    Aart KeijerAart Keijer
    Deelnemer

    Beetje laat maar was een beetje druk de afgelopen dagen…

    De Liebergafwaarts – Werelddeeltjes : Claim – 5

    Singles : Claim
    Koppels : Claim
    Bierronde : Claim

    Tja, ook al zuig ik weer eens enorm uit mijn duim, zelfs met mijn Pinokkiopet op kan hier helaas niets anders van maken.
    Met het nodige vlieg- en kunstwerk is het dit seizoen gelukt om vrijwel elke wedstrijd met 4 man aan de oches te verschijnen. Alleen de wedstrijd tegen de Fuck uit waren we maar met z’n drietjes en afgelopen vrijdag maar met z’n tweetjes.
    Beide teams hadden liever gedart en een leuke avond, maar het mocht niet zo zijn. Toch dank voor het proberen !

    Verder feliciteren wij Xepromotie met de zwaarbevochten tweede plaats en het vergezellen van de ongenaakbare Limietloosjes naar de eerste divisie. Heel veel succes beide teams, Big Brother watching you next season 😁😂

    Jobzsters en Net Nix, gezellig dst we de kans hebben om volgend seizoen weer tegen jullie te spelen…..we waren echt slecht hè dit seizoen en hadden dus niets in de tweede divisie te zoeken en krijgen volgend jaar hopelijk meer tijd om op de dubbels te oefenen😎

    Alle teams (zelfs die saaie forumloze🤡) in ieder ontzettend bedankt voor de gezellige avonden en heel veel succes volgend seizoen !

    Voor wat betreft ons team, we hebben donderdag een afspraak/bespreking met een ander team dat uit elkaar valt. Hopelijk gaat het lukken om 1 team sanen te stellen. Team zal dan waarschijnlijk uit 9 leden bestaan. Grote voordeel is dat er dan altijd voldoende spelers zijn, nadeel voor sommigen dat ze niet elke week kunnen darten. Voor de een prettiger dan voor de ander, maar 100% beter dan afhelopen seizoen.

    Allerbelangrijkste van dit seizoen is dat het met Frank erg goed gaat, maar ligt nog in het ziekenhuis, totdat de artsen weten op welke behandelwijze het beste bij hem past. Hij heef helaas alweer praatjes voor 10, dus gaat uiteindelijk weer helemaal goed komen met hem 😁😁😎

    #12068
    Walter JansenWally5
    Deelnemer

    Aart bedankt voor de mooie verhalen op forum dat zullen we volgend seizoen missen.
    Succes met terugkomen naar de 2e divisie en met het maken van een nieuw team.
    Sterkte met frank we hopen dat het gauw beter gaat en weer naar huis mag.

    Mvg Walter Jansen ( wereld van verschil)

    #12120
    Aart KeijerAart Keijer
    Deelnemer

    Thnx ! Gelukkig spelen we volgend seizoen ook nog competitie !

    Wij zijn benaderd door Ons Huis (1B).
    Samen met hun 4 overgebleven spelers hebben Menno en ik ons ingeschreven als een team De Blijk 7 en gaan in Nederhorst den Berg spelen.
    We hebben dispensatie aangevraagd om in de derde divisie te mogen starten.
    Gezien ons niveau van 1e en 2e divisiespelers verwachten we dat dit wel goed komt en gaan voor weer een heel leuk seizoen !

    En ja….er zullen wel weer enkele wedstrijdverslagen gepost worden als er ook animo vanuit de andere teams is….zo niet, dan alleen maar ff snel de uitslag en eventuele boekjes 😉

    #12124
    albert spijkeralbert spijker
    Deelnemer

    Goed dat jullie verder kunnen Aart, alleen een beetje laf dat jullie niet in de eerste gaan spelen

    #12134
    Aart KeijerAart Keijer
    Deelnemer

    Thnx voor het compliment en ja….ik durf zelf geen 1e divisie te spelen, anders ga ik nog denken dat ik kan darten :p

Login Registreren
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.