Home Forums Competitie Tweede divisie 2C verbaasd!!!

Login Registreren
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17576
    Eric Eekeneeeken
    Deelnemer

    Hoe kan het dat gelukkig genoeg de competitie nog spannend is maar dat we wel te horen krijgen dat er een speler een week eerder is opgesteld die daar niet had moeten staan en dat de Bond daar een neet e mail voor terugstruurd dat er harde bewijzen moeten komen….En dat terwijl wij samen onderling vechten voor een kampioenschap…..

    Ipv dat we nu gelijk staan, hadden we er misschien wel 3 achter moeten staan….

    NICE DBMN……vreemde conclusie van de commissie overigens

    Met vriendelijke groet….
    MOI
    Most Wanted

    #17577
    Eric Eekeneeeken
    Deelnemer

    voor het geval er nog onduidelijkheid zou zijn….
    MOI
    is captain bosgenoegen Most Wanted…….en ik hoop dat de bond hier links of rechts wel iets mee gaat doen…..

    Zou wel sneu zijn als wij uiteindelijk PER ONGELUK kampioen worden op deze manier…..
    Als gezegd… Beide betrokken teams op dit moment hebben er vrede mee, maar het zal zo zijn dat deze competitie op 1 of 2 punten beslist wordt….

    Ik zal er voorlopig nog niet aan denken, maar als het zover komt dan zal ik nog even in overleg gaan met de captain van onze directe tegenstander van vandaag om te kijken of we een andere oplossing kunnen vinden…. Dat is voor beide ploegen wel zo fijn.

    Met vriendelijke groet.
    Bezorgde captain van directe tegenstander wie dit overkwam afgelopen week.

    #17578
    Eric Eekeneeeken
    Deelnemer

    Aan bestuur DBMN de vraag om in ieder geval EEN reactie te geven.

    #17582
    Aart KeijerAart Keijer
    Deelnemer

    Wellicht kan je beter een mail naar de divisieleider en/of bestuur sturen dan via het forum. Dan weet je zeker dat ie aankomt

    #17585
    Eric Eekeneeeken
    Deelnemer

    Bij deze een nette reactie mogen ontvangen van het bestuur.
    Vooralsnog voor mij nu CASE CLOSED….

    Waarvoor dank aan het bestuur.

Login Registreren
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.