Home Forums Competitie Tweede divisie 2A week 13

Login Registreren
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #9220

    De laatste speelweek in het eerste seizoenshelft.

    Zoals al bekend heeft Royal Clowns een 5-4 overwinning gedaan op de nummer 2 The Molossers.
    Hierbij blijven hun verschillen klein.
    Wie word de winterkampioen, Royal Clowns heeft maar 4 punten nodig om winterkampioen te worden.

    De wedstrijd tussen Bull Dogs en Nice Flight is verplaats naar donderdag ipv vrijdag.

    Week: 13 
    Do BULLD - NICEF	 
    Di MADHO - *DWAA	 
    Do DIMP1 - SMILE	 
    Wo BAKRS - BALDY	 
    Vr ROYAL - GOUDE	 
    Ma DVJOS - MOLOS	 
    Wo DHAND - D.G.P
    

    Iedereen heel veel succes.

    En voor alle teams alvast hele fijne feestdagen en een gezond 2018 toegewenst.
    en kijk uit met vuurwerk zodat je nog je hand / vingers over houdt i.v.m. darten.

    Groet,
    Mark

    #9221

    Mijn voorspellingen:

    Week: 13 
    Do BULLD - NICEF 5-4	 
    Di MADHO - *DWAA 5-4	 
    Do DIMP1 - SMILE 5-4	 
    Wo BAKRS - BALDY 4-5	 
    Vr ROYAL - GOUDE 8-1	 
    Ma DVJOS - MOLOS 2-7	 
    Wo DHAND - D.G.P 6-3
    

    Iedereen heel veel succes.

    Groet,
    Mark

    #9298
    Robert SchuijlRobert Schuijl
    Deelnemer

    Ik zie bij de wedstrijd smiley – madhouse 0-0 staan in week 12, wat houdt dat in? Verplaatst? Te laat ingestuurd?

    #9338

    Ik zie bij de wedstrijd smiley – madhouse 0-0 staan in week 12, wat houdt dat in? Verplaatst? Te laat ingestuurd?

    Deze wedstrijd is verplaats naar een andere datum, er staat namelijk een V achter de dag is weg gehaald.
    Officieel speelt Smiley’s op maandag en we weten allemaal wat voor maandag het was vorige week.
    Er staat bij week 13 bij ons Bull Dogs – Nice Flight ook een v achter en die van ons is verplaats van vrijdag naar donderdag.

    Groet,
    Mark

    #9349
    Frans HulsboschTigerHuls
    Deelnemer

    Ik zie bij de wedstrijd smiley – madhouse 0-0 staan in week 12, wat houdt dat in? Verplaatst? Te laat ingestuurd?

    Deze wedstrijd is verplaats naar een andere datum, er staat namelijk een V achter de dag is weg gehaald.
    Officieel speelt Smiley’s op maandag en we weten allemaal wat voor maandag het was vorige week.
    Er staat bij week 13 bij ons Bull Dogs – Nice Flight ook een v achter en die van ons is verplaats van vrijdag naar donderdag.

    Groet,
    Mark

    Wedstrijd is gisteren 18-12 gespeeld, smileys 4 madhouse 5

    #9425

    Bull Dogs – Nice Flight 4-5

    102 finish (Nice Flight)
    100 finish Coen (Bull Dogs)

    Heren van Nice Flight succes verder en tot volgend jaar bij de alle laatste wedstrijd.

    Verder wensen wij (Bull Dogs) iedereen hele fijne feestdagen en een gezond 2018 toe.

    En tot volgend jaar.

    Groet,
    Mark

Login Registreren
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.