Home Forums Competitie Tweede divisie 2A laatste speelweek (26)

Login Registreren
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #11878

    ROYAL CLOWNS = KAMPIOEN geworden van HARTE GEFELICITEERD met het kampioenschap en nu nog overal kampioen worden van de 2de divisie.

    Het is zover we gaan de laatste week in en dan hebben we een zomerstop tot 3 september in die week beginnen we weer met een bekerwedstrijd.
    Alleen Royal Clowns gaan nog voor de divisie kampioenschap spelen en Smileys hebben nog een bekerwedstrijd te spelen (laatste 8)

    Madhouse heeft nog 1 punt nodig om safe te zijn en dan gaat Smileys volgend seizoen 3de divisie gooien.

    Week: 26 
    Do D.G.P - DHAND	 	
    Wo MOLOS - DVJOS	 	
    Wo GOUDE - ROYAL	 	
    Vr BALDY - BAKRS	 	
    Ma SMILE - DIMP1	 	
    Wo *DWAA - MADHO	 	
    Wo NICEF - BULLD
    
    Heenwedstrijd 
    Week 13 (18-12-2017)
    Vr BULLD - NICEF  4 - 5
    Di MADHO - *DWAA  5 - 4
    Do DIMP1 - SMILE  7 - 2
    Wo BAKRS - BALDY  6 - 3
    Vr ROYAL - GOUDE  4 - 5
    Ma DVJOS - MOLOS  6 - 3
    Wo DHAND - D.G.P  5 - 4
    

    Ik wil iedereen heel veel succes wensen deze laatste week en wie weet tot volgend jaar.

    Groet,
    Mark

    #11879

    Mijn laatste voorspellingen:

    Week: 26 
    Do D.G.P - DHAND  4 - 5	 	
    Wo MOLOS - DVJOS  6 - 3	 	
    Wo GOUDE - ROYAL  5 - 4	 	
    Vr BALDY - BAKRS  5 - 4	 	
    Ma SMILE - DIMP1  4 - 5	 	
    Wo *DWAA - MADHO  3 - 6	 	
    Wo NICEF - BULLD  4 - 5
    

    Ik wil iedereen heel veel succes wensen deze laatste week en wie weet tot volgend jaar.

    Groet,
    Mark

    #11909
    Dennis MaasDennis Maas
    Deelnemer

    Ik wil iedereen, ook namens de overige leden van The Molossers, bedanken voor het afgelopen seizoen. Tevens wil ik mijn teamleden bedanken voor een hele knappe tweede plaats en de promotie die wij hiermee hebben weten te bewerkstelligen. Komend jaar dus weer spelen in de eerste divisie! Veel succes voor iedereen die handhaaft in de tweede divisie of degradeert naar de derde divisie. @ Royal Clowns; van harte gefeliciteerd met het kampioenschap!

    Met vriendelijke groet,

    Dennis (The Molossers).

    Lid van de The Molossers.

    #11919

    Ik wil iedereen, ook namens de overige leden van The Molossers, bedanken voor het afgelopen seizoen. Tevens wil ik mijn teamleden bedanken voor een hele knappe tweede plaats en de promotie die wij hiermee hebben weten te bewerkstelligen. Komend jaar dus weer spelen in de eerste divisie! Veel succes voor iedereen die handhaaft in de tweede divisie of degradeert naar de derde divisie. @ Royal Clowns; van harte gefeliciteerd met het kampioenschap!

    Met vriendelijke groet,

    Dennis (The Molossers).

    Dennis, jullie natuurlijk gefeliciteerd met de promotie naar de 1ste divisie.
    Groet,
    Mark

    #11923

    Horen zeggen dat De Smileys vs Double Impact 1 5-4 is geworden.

    Dit betekent dat De Smileys, The Baldy’s 030 en Estrella DWAAS zijn gedegradeerd naar de 3de divisie.

    Royal Clowns en The Mollossers zijn gepromoveerd naar de 1ste divisie

    Nice Flight heeft misschien nog kans om te promoveren.
    er is al 1 team uit de ere divisie gestapt en omdat er in poule 2C een team die op de derde plaats staat nog tegen de koploper moet spelen dat diegene (Nice Flight 2A / Croissant 2C) de beste gemiddelde heeft als nog promoveert en de andere team moet wachten op uitvallen van een team in de ere- of 1ste divisie.

    #11955

    Nice Flight – Bull Dogs 2-7

    1x 180-er + 120 finish Mark (BULLD)
    1x 180-er Coen (BULLD)

    groet,
    Mark

Login Registreren
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.