Home Forums Algemeen spelerspasjes

Login Registreren
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #12670

    Naast de spelerspasjes is het toch wel de bedoeling dat teams de fotopasjes er naast bij zich hebben? Anders wordt het wel erg ondoorzichtig allemaal en wordt frauderen met spelers een eitje.

    #12674

    Daar ben ik mee eens alleen word dat wel een probleem als je een nieuwe speler in je team heb dat je dan geen oude pasje met foto bij je heb.

    En ik vind het ook aardig prijzig als je iedere seizoen nieuwe pasjes moet laten maken door DBMN, de papiertjes waar alleen de handtekening op moet is stukker goedkoper.
    Ik denk dat volgend seizoen, jammer genoeg, de contributie hierdoor wel omhoog gaat.

    #12678

    Zijn deze pasjes niet alleen ter vervanging van de papiertjes dan? Ik neem aan dat een nieuw lid wel een nieuw pasje krijgt met foto die je gewoon bij je moet hebben, met eventueel een weekje vertraging?

    Jouw reactie over de prijzigheid, was ook het eerste wat bij mij op kwam.

    #12691
    Stefan BouwHeHo1
    Deelnemer

    Ik heb een nieuwe speler, moest een pasfoto inleveren, en uiteindelijk alleen een pasje zonder foto gekregen.
    Verder begreep ik dat de oude stamkaarten dus niet meer nodig zijn. Ik vind het ook erg fraude gevoelig. Ik geloof gewoon vanaf nu de tegenstander op hun blauwe ogen!

    We hebben op de captainsdag (gelukkig) geen verplichte sessies meer met uitleg hoe je een formulier moet invullen etc, maar misschien is het wel handig om voortaan in de captainsmap infobrief te doen met alle belangrijke wijzigingen tov vorig seizoen en uitleg over nieuwe zaken?
    Veel vragen over deze pasjes en ontbrekende telefoonnummers van de captains waarover we wat duidelijker geinformeerd hadden kunnen worden? Ik ga ook echt niet elk jaar al die reglementen opnieuw doorlezen…..

    #12697
    wim99s1wim99s1
    Deelnemer

    Ja klopt wij zijn een nieuw team en hebben wel pasfoto ingeleverd maar hebben alleen pasjes zonder pasfoto,s

    #12698
    Huzaar4Huzaar4
    Deelnemer

    er is bij de ledenvergadering over gestemd en er was een meerderheid voor, de bond gaf aan dat dit minder fraudegevoelig is
    nu moet je naast je registratiekaart ook een id of rijbewijs bij je hebben.
    de capatain vd tegenstander kan bij het niet kunen aantonen van een id van 1 van je spelers zeggen dat diegene dan niet mag spelen omdat je niet kan garanderen dat degene die op het formulier staat ook degene is die op de pas staat, er kan dus idd mee worden gerommeld als men wil en dan zal je als captain ervoor moeten zorgen dat iedereen van je team altijd een id of rijbewijs bij zich heeft
    nou heeft iedereen dat vaak wel natuurlijk maar hou er rekening mee de captain van de tegenpartij kan iemand niet mee laten doen als er geen geldig id overhandigd kan worden, komt dit de sfeer ter plekke ten goed nee denk het niet, maar ja het is zo bepaald bij de ledenvergadering en dan had men maar massaal moeten komen om tegen te stemmen afgelopen keer
    ik vindt het zelf ook niet slim allemaal maar goed ik was erbij on tegen te stemmen

    danny
    Huzaar3

    #12747
    T.P.A.T.P.A.
    Deelnemer

    Artikel 6 lid 2:
    De teamleden moeten in het bezit zijn van een van een handtekening voorziene registratiekaart, zonder welke niet gespeeld mag worden.

    Dat wordt lastig 🙂

Login Registreren
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.