Home Forums Competitie Vierde divisie —Poule 4C— voorspellingen en uitslagen week 01

Login Registreren
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #16349

    Beste medepoulers van 4C,

    Ik heb al een balletje opgegooid in de vorige topic dus bij deze alvast een schot voor de boeg. Het duurt nog even voordat de competitie los barst, maar ik maak toch alvast deze topic aan. Ten eerste zodat iedereen in 4C ruim de tijd heeft om zich nog even te verdiepen in de pouletegenstanders en ten tweede om te proberen zoveel mogelijk deelnemers in onze 4C voorspellingspoule te strikken zodat het een leuke en gezellige poule wordt met een extra dimensie in de vorm van onderlinge strijd! Het blijkt namelijk (historisch gezien) in de vierde (en in West) een stuk lastiger om deelnemers te vinden dan in de derde divisie (en Oost), dus als je denkt dat dat gel#l is, laat het dan maar zien en doe mee 😉 De reacties zijn tot nu toe nog nihil helaas, maar hopelijk na de captainsdag niet meer! En ten derde omdat ik gewoon niet kan wachten!

    Voordat ik de regels uit ga leggen wil ik wel zeggen dat ik minimaal vijf deelnemers wil hebben anders is het erg zonde van de tijd om alles leuk en strak met statistiekjes bij te gaan houden.

    De regels:

    – Het is een individuele poule, dus er mogen ook meerdere spelers van hetzelfde team mee doen, des te leuker om je eigen teamgenoot eens lekker te fokken! Dus doe je best en lok je ploeggenoten richting het forum!
    – De bedoeling is dat elke deelnemer de uitslagen in het door mij aangemaakte topic van die week doorgeeft, ook graag in de volgorde zoals ik hem plaats, want dat is voor mijn verwerking weer makkelijker.
    – De uitslagen moeten binnen zijn voordat de eerste wedstrijd van die week aanvangt, maar het liefst zo snel mogelijk want des te eerder kan ik het totaaloverzicht er op zetten, zodat je kan zien wat je concurenten voorspeld hebben, maar ook de tegenstander van die avond.
    – Voor een helemaal goed voorspelde uitslag krijg je vier punten en heb je de winnaar goed maar de uitslag fout dan krijg je twee punten. Mocht er een claim op een wedstrijd vallen dan doet deze niet mee in de puntentelling.
    – Bekerwedstrijden doen niet mee in de vsp competitie.
    – Als je een keer een week vergeet te voorspellen dan krijg je de punten van de laagste van die week. Mocht je dus op vakantie gaan geef dan alvast je voorspellingen door aan mij dan plaats ik ze wel in de juiste week want dat scheelt je weer punten.
    – De limiet voor het niet invullen is zes keer, dus in de komende zes weken kunnen er nog steeds nieuwe deelnemers instappen, echter begin je dan wel gelijk met een achterstand! Dus vanaf het begin mee doen is handiger.
    – We spelen in eerste instantie om de grootste eer, maar net als vorig mag de winnaar een muziekdvd/cd uitkiezen (wel uit de Universal collectie! Van Queen tot Metallica of Frans Duijts tot Ilse DeLange, genoeg keuze dus)
    – In de winterstop zal gevraagd worden naar de vermoedelijke eindstand van de poule, dit levert vijf punten per juiste eindpositie op.

    Kortom doe mee want het is echt erg leuk en voegt iets toe aan je standaard avondje darten, vraag maar aan de deelnemers van de vorige jaren. Of kijk in de forum berichten van 4B van vorig seizoen.

    Geef de eerste keer dat je mee doet even je naam en het team waarin je speelt door, want dat valt niet altijd af te leiden uit de username.

    Laten we hopen op een hoop deelnemers!

    De te voorspellen wedstrijden van de eerste week zijn:

    Di *BLTZ - DCC-2 -
    Di PIRA5 - MEC-1 -
    Vr AWDAL - PIKAD -
    Di YGOB4 - GREET -
    Wo S.N.H - M.Z.D -
    Wo HARRY - FMOON -
    Di DOSC  - LACHE -

    Het makkelijkste is om bovenstaande wedstrijden te kopieren dan heb je gelijk de goede volgorde!

    Heel veel succes met invullen en in de beker!

    Ik zal ook even de bekerwedstrijden neerzetten. We hebben het niet helemaal getroffen in de loting, maar iedereen gaat door, dus dan maakt het niet uit 😉 Ik kon MEC 1 en SDV Pikado niet vinden dus die zullen niet mee doen. Onderstaande wedstrijden doen dus niet mee in de vsp poule, maar je uitslag mag natuurlijk wel gepost worden in dit topic.

    AW de Daltons (4C)	       -	D.C.C. 3 (3C)
    The Pirates 5 (4C)	       -	Small daddy's (2B)
    D.C.C. 2 (4C)	               -	Motte ze dan (4C)
    D.O.S.C. (4C)	               -	Hippo 4 (3A)
    D.C.C. 4 (5A)	               -	Six Non Henkies (4C)
    Jammer dan (3C)	               -	De Harry's (4C)
    Hoe gekker hoe beter (5A)      -	Yapping Gobs 4 (4C)
    Full Moon (4C)	               -	Gemuda 1 (3B)
    't Heen en Weer (4D)	       -	Estrella BBlitz (4C)
    De Lachebekkies (4C)	       -	De Proloog 1 (2D)
    Tante Greet (4C)	       -	Huzaar 4 (3A)

    Iedereen heel veel plezier het komende seizoen en hopelijk met een voorspellingscompetitie er bij 😉

    #16376

    DOSC-Hippo 4 doelstelling behaald. Goed spelen en toch 4-5 verliezen 😉

    maar liefst een half team aan de 180 scores. Spannend en leuk potje om het seizoen mee af te trappen!

    #16409

    Zo te zien helaas een kansloze missie 🙁

    Voor het eerst sinds jaren geen voorspellingscompetitie. Wie weet sluiten er enkelen aan na de eerste week en kunnen we alsnog een start maken, maar ik ga er vanuit dat er een jaartje alleen darten volgt 😉

    Kortom, doelstelling promotie naar de derde, want daar zijn ze iets actiever op het forum.

    #16448
    MEC 1MEC 1
    Deelnemer

    voor wat het waard is:

    Pirates 5 – Mec 1
    3 – 6

    Mec 1:
    1x 180
    117 finish

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 7 maanden geleden door MEC 1MEC 1.
    #16456
    HenkHenk
    Deelnemer

    Jeeej, toch weer een keer bij Krijn in de poule. Al dan niet met voorspellingen, het wordt vast weer een leuk seizoen.

    #16481

    Thanks Henk en het zal zeker een leuk seizoen worden, al moet ik wel iets beter gaan gooien 😉

    wij 4-5 verloren van de lachebekjes. Erg gezellige avond en ik moet zeggen dat we ook nog wel iets geluk hadden met de uitslag en pech met de spelers. Eentje met zijn rug en eentje met een splinter in zijn oog. Als dat net je beste spelers zijn dan scheelt dat punten, afhankelijk van wat ze moeten spelen, maar de schade viel mee gelukkig.

    Gelukkig iets van leven op het forum! 🙂

    #16605
    HenkHenk
    Deelnemer

    Wij mochten gisteren tegen de lachebekjes, mijn eerste wedstrijd dit seizoen. Prima avond, resultaat wat minder.

    2-2
    0-4
    1-0
    2x 180 voor DCC

    O ja, dat zelf weer beter gaan gooien sluit ik mij bij aan 😉

Login Registreren
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.