Home Forums Algemeen nieuw seizoen

Login Registreren
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18753
    alex schuitalex schuit
    Deelnemer

    oke oke mijn naam is alex schuit van darts team reservoir dogs uit zeewolde door corona staan we nu allemaal al ruim een half jaar stil
    nu het nieuwe seizoen er aan zat te komen en iedereen er weer zin in heeft wordt er binnen de darts bond een stop op gezet
    ondangs dat zij wel eff snel haar contributie heeft ge int en dit waarschijnlijk al wis voor dat het bekend werd IK
    die vind dat er binnen de meeste locaties die er zijn alle maatregelen heeft getrofen die er mogelijk zijn en daar waar
    waar alle sporten weer zijn begonnen iedereen zijn dingen op order heeft een slechte beslising ook omdat de TV darters
    er weer gewoon tegen aan gaan daarom jullie mening en zou daar ook graag verder mee in discusie gaan want ik vind
    dit niet reeel ook zou ik binnen DBMN maar eens gaan bedenken hoe we dit volgend seizoen gaan doen met de contributie
    want ik zie het nu nog niet zitten om dit te betalen

    #18754
    Jan Willem KroonJan Willem Kroon
    Deelnemer

    Beste Alex,

    er hoeft geen discussie worden gestart.. Er is hiervoor een artikel op de homepagina gelaatst. En als je het artikel eens goed leest staat het volgende vermeld:

    “Als eind december blijkt dat ook de tweede helft van de competitie vervalt:
    – Elk ingeschreven team krijgt het inschrijfgeld terug
    – Het team behoudt het divisierecht voor het eerst volgende seizoen waarvoor men weer kan inschrijven.”

    Alleen is wel de vraag hoe de dartbond het gaat regelen met een heel seizoen in een half seizoen laten spelen of wordt het anders geregeld?

Login Registreren
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.