Home Forums Algemeen Beginnende darter

Login Registreren
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17486
    lennfeyenoordlennfeyenoord
    Deelnemer

    Hallo allemaal,

    Via via ben ik een beetje aan het rondkijken hier op de site. Ben sinds een paar maanden fanatiek aan het oefenen op de zolderkamer en zou binnenkort graag mee willen doen aan open-toernooien. Door mijn drukke agenda is het helaas niet mogelijk om elke week competitie te gooien. Nu is het voor mij erg lastig om darttoernooien in de buurt te vinden en weet ik daarnaast niet of ik goed genoeg ben om niet afgemaakt te worden. Gooi zelf 40 gemiddeld nu inclusief de dubbels…

    Is er hier iemand die mij daarnaast tips kan geven voor het vinden van open-toernooien, zodat ik daar af en toe aan mee kan doen?

    Alvast bedankt!
    Groetjes Lenn

    #17487
    Michiel SloosMichiel Sloos
    Deelnemer

    Dag Lenn,

    Leuk man, hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven.

    Je kan op een aantal verschillende manieren toernooien vinden

    – Agenda op deze site.
    – Via de Facebook pagina Darts Evenementen.
    – Verder zijn er veel locaties waar met enige regelmaat toernooien zijn:

    Kroonkurk Harmelen
    Spdc Woerden
    Eddie’s Houten
    Break Out Wijk bij Duurstede
    Snookertje Bussum

    En nog veel meer die ik nu vergeet

    Allemaal gezellig met genoeg recreatieve darters ook

    Succes

    #17496
    rob tjallinksrob tjallinks
    Deelnemer

    cafe cobus in utrecht heb veel open toernooien bijna elke zaterdag

    #17500

    Double Bull Spakenburg ongeveer eens in de 3 maanden toernooi
    De ene keer single, dan weer koppel, dan weer blind koppel en voor a.s 18 januari staat er een 170 toernooi op de agenda.

    #17501
    lennfeyenoordlennfeyenoord
    Deelnemer

    Dankjulliewel allemaal! Gister langsgeweest bij de dartshop in Utrecht waar ik een mooi setje 90% tungsten 22 gram darts heb gehaald. Nu enorm hard oefenen en gister al me eerste 180er gegooid.

    Als je op single toernooien meedoet die bijvoorbeeld in de facebook groepen tevoorschijn komen, kan je dan al mee met een gemiddelde van 40 pijlen inclusief finishen? Nu lukt het me gemiddeld namelijk om ongeveer binnen 36 pijlen uit te zijn. Als dit niet het geval is, dan weet ik bijvoorbeeld ongeveer waar ik naar moet streven om een keer deel te nemen. Tuurlijk kan je altijd verliezen, maar het leukste is om natuurlijk een beetje partij te bieden aan anderen. Iemand die me hier tips of informatie over kan geven?

    Groetjes Lenn

    #17647
    arjanluijendijkarjanluijendijk
    Deelnemer

    Hallo Len,

    De beste manier om erachter te komen is denk ik toch om gewoon een keer te gaan naar een toernooi. Zoals Sloos al zei zijn bij de meeste toernooien ook genoeg recreatieve darters met wie jij zo te horen prima je krachten zou moeten kunnen meten. In welke stad/streek woon je?

    #17704
    Anoniem
    Inactief

    Hoi Lenn,

    Dart jij alleen of heb je al een trainingsmaatje haha? Of zal je het eventueel willen?

    Alain

Login Registreren
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.